Lejeansvar - dig som lejer

Lejeansvar - Dig som lejer


Betaling:
MobilePay: 351300
Kontanter

Bank: Sparekassen Vendsyssel
Reg. nr.: 9070
Konto nr.: 163 112 0926

 

Skal du have en Faktura tilsendt på mail, skal vi have alle oplysninger:

EAN-numre
Mulighed for at handle med det offentlig hvor man bruger Ean-nummer. Dog opkræver vi 40,00 kr ex. moms pr. faktura vi sender til det offentlige

 

Firma Konto
Er du en virksomhed, som handler ved os, har I mulighed for at oprettet en konto, og få tilsendt månedlig faktura.


 

Leje af udstyr hos  Holstebro Udlejning

  • Alle vores priser er inkl moms
  • Du betaler først ved levering eller afhentning på vores lager

Lejebeløbet med tillæg af omkostninger ved transport og moms betales kontant ved afhentning butik/ levering, hvis ikke andet er aftalt på forhånd.

 


Lejeperioden
Man lejer ordren til en enkel brugsdato, hvis ikke andet er aftalt. Dog vil lejeperioden oftest strække sig over 2-3 dage.

Afhenter og afleverer du selv anfører du selv tidspunkt for afhentning og sammen aftaler vi nærmere.

Anullering
Der kan annulleres op til 21 dage før uden beregning*
*gælder ikke ved telt udlejning ved sæson (April, Maj og juni måned, der er det bindende)

Derefter reducere 50% af beløbet under de 21 dage.
Der KAN IKKE annulleres 7 dage før afhentnings,- /leveringsdato. 

Selv Afhentning
Vælger du at afhente tingene selv, er dette også muligt og GRATIS. Dog er der nogel punkter der SKAL overholdes:
- Stolene skal stå oprejst eller på ligge beskyttet tæppe eller lign.

- En god idé er at tage tæppe rmed til at beskytte tingene
- Skal du hente Softice Maskine, kræver det en lift eller andet form for løfte, da den er meget tung. Denne skal bindes godt fast i varebilen.
- Slushicemaskine, SKAL stå oprejst ! - dette gælder helst også køleskabe, ellers skal man vente 24 timer før man tænder.

 

Ansvar
Det lejede udstyr er brandforsikret af udlejer, men ikke forsikret mod hærværk, tyveri og stormskader. Lejeren har hele ansvaret for det lejede, indtil det lejede afhentes/returneres efter endt brug. Lejeren har pligt til at holde sig orienteret om vejr-/ vindforhold. I kraftig blæst, kuling eller storm, skal teltet være under konstant opsyn.

  • Teltet må ikke forlades uden at være lukket helt til.Teltet skal holdes stramt og opspændt.
  • Bortkommet, stjålet eller beskadiget materiel erstattes af lejeren til gældende dagspris.
  • Bordplader må ikke bruges som gulv.
  • Søm og skruer må ikke bruges i gulv- eller bordplader.
  • Gulvet skal afvaskes/aftørres efter endt brug.
  • Ansvar overfor kommunen, brandinspektøren (ansøgninger, tilladelser m.m.) påhviler alene lejeren.
  • Pladsen skal være ryddet og markeringer sat, såfremt man ikke selv er hjemme.
  • Lejer må kun nedtage telt efter aftale med udlejer.​

 

Service:

  • Lejer er ansvarlig for det lejede i hele lejeperioden og pligtig til at overholde lejebetingelserne.
  • Borde og stole må ikke udsættes for fugt og skal altid tørres af efter brug.
  • Porcelæn, glas, bestik m.m. skal returneres rengjort (hvis ikke andet er aftalt) og sorteret i den emballage, det er leveret i.
  • Glassene skal tørres efter med et rent og tørt viskestykke, også hvis de er vasket op i en maskine, da den altid efterlader streger fra kalk eller sæbe. Hvis dette ikke er overholdt forbeholder vi os ret til at sende en regning på opvask.
  • Glassene og kopper leveres i dertil indrettede kasser/ kurve. Ved tilbagelevering skal disse stilles i de rigtige kasser/ kurve. Ved tilbage levering af beskidte glas og kopper skal de medsendte spildbakker/ plastickasser anvendes.
  • Ved tilbage levering af beskidte tallerkener skal de altid puttes i plastikposer før de stilles i kasserne.
  • Reklamationer skal rettes til vor firma før ibrugtagelse. Sms dokumnetation på 25 15 55 06.
  • Manglende og beskadigede dele afregnes ved returneringen. Erstatningsprisen beregnes efter vores genanskaffelsespris.
  • Transport: Vi leverer og afhenter gerne varerne med fragt priser.
  • Afhenter de selv: De er også velkommen til selv at hente det lejede materiel, såfremt De har køretøj hertil.​
    Holstebro Udlejning, Gartnerivej 35, 7500 Holstebro.

 

Leveringsforhold
I tilfælde af strejke, lockout eller anden arbejdsstandsning, krig, ildsvåde, storm, orkan, ulykkestilfælde, havari eller anden form for force majeure, som forhindrer eller vanskeliggør teltes opstilling eller nedtagning, udsættes dette, uden ansvar for udlejeren så længe denne tilstand varer.