LEJE Betingelser

Holstebro Udlejning ApS
Gartnerivej 35
7500 Holstebro
Danmark
CVR-nr.: 40105476

Mail: holstebroudlej@gmail.com
Poul Christensen / Salg: 4026 6388
Thomas Jakobsen / Salg: 2028 1690

Kontor: 9742 0388


Bestil bare din ordre idag, du betaler først ved levering med:

MobilePay: 523903

Bank: VestJysk Bank
Reg. nr.: 7600
Konto nr.: 1805449


Kreditkort
Visa/DK
Visa Electron
MasterCard
MasterDebit
MobilePay

 

Betalingsbetingelser
Mht. betaling kan du gøre på følgende måder:

Betaling Vedr privat-kunde
Hos Holstebro Udlejning betaler du først ved levering og ikke før. du betaler med kontant, MobilePay eller Kreditkort. Ønsker du at betale via netbank skal du betale 3 dage før så vi kan se det på vores konto.
Husk at skriv dit booking nummer ved overførlse

 

Betaling vedr Virksomheder med EAN-numre
SD-Festudlejning har mulighed for at handle med det offentlig hvor man bruger Ean-nummer. dog opkræver Århus-sound 25 kr ex moms pr faktura vi sender til det offentlig hvis betaling skal være EAN

 

Betaling Vedr virksomheder med normal faktura
Er du en virksomhed som handler ved os har I mulighed for at betale med faktura, vi sender jer en faktura efter udlejning, Hvor i skal betale inden for 5 dage.

 

Leje af udstyr hos  Holstebro Udlejning

  • Du lejer for hele weekend til samme lave pris
  • Alle vores priser er inkl moms
  • Grundig vejledning når vi levere udstyr
  • Support hele leje perioden
  • Du betaler først ved levering eller afhentning på vores lager
     

Lejebeløbet med tillæg af omkostninger ved transport og moms erlægges kontant ved returneringen, hvis ikke andet er aftalt på forhånd.

 

Lejeperioden
Afhenter du selv, så skal de ske indenfor vores Showroom tid mellem 14:00 til 16:00 - Andet kan aftales.

Har du brug for udstyret i en længere perioden laver vi gerne et tilbud til dig.

Priser i denne prisliste/faktura er gældende for en gangs brug. Skal det lejede bruges Lørdag, vil det typisk blive leveret fredag og afhentes mandag. Modtager vi ikke de lejede effekter retur rettidig, opkræves ekstra leje.

 

Ved leverer og afhenter I udstyret

I det omfang det er muligt, vil vi gerne levere dagen før og hente igen dagen efter.

Det samme gælder ved selvafhentning.

 

Support og giude

Vi døgnsupport i hele lejeperioden.

Du kan altid ringe (+45) 4026 6388

 

Levering/Afhentning
Du kan altid hente varene ved os i Holstebro i hverdage mellem 14-14. (Onsdag lukket)
Vi kan også aflever og afhenter, se pris afstand på billedet nedunder - eller kontakt os for en spris: Mobile: 4026 6388 | Mail: Holstebroudlej@gmail.com

Se levering priserner - HER


Ønsker du levering F.eks lørdag koster det altid 350 kr. for levering. ønsker du levering efter kl 16:00 Fredag er prisen 350 kr.
Er du ikke hjemme til at modtage din levering, kan der arrangeres en genlevering mod betaling af genleveringsomkostningerne.

 

Afhent selv
Du har mulighed for at afhente/aflevere din ordre på vores lager i Holstebro, hvor vi aftaler med dig hvilket tidsrum der passer bedst. 
Når du booker din ordre, vælger du "afhent selv", og derefter vil vi kontakte dig for at finde et tidspunkt.


HUSK: Stole skal transporteres stående i lukket bil/trailer

Er du i tvivl kan du altid kontakte os for mere info

Levering og regler omkring modtagelse

Ved Levering af udstyr skal kunden stille med en mand som kan hjælpe med at løfte ved f.eks leje af (Softice – Slushice 3 beh – stole – bord)

Holstebro Udlejning, lever kun udstyr til hoved døren. ønsker du vi skal løfte udstyr op at trapper m.m. kommer der ekstra omkostninger på. f.eks levering på 1 sal. 350,- 2 sal 500,- 3 sal 675,

 

Forsikring af udstyr m.m

Du og dine gæster er typisk personligt forsikret så det er sjældent og tegne ekstra forsikring, dog kan du altid sprøger dit forsikring selvskab for mere info hvordan du er forsikret. under hele leje perioden hæfter du for det lejet at det virker som det gjorde ved modtagelse. vi tester altid vores udstyr før udlejning

 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.


Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Køb af vare som er leveret med pakkebud o.l. her kan du også benytte din 14 dages fortrydelsesret, dog skal du selv betalt retur fragten. 
Sender du åbnet fødevare eller emballage retur krediteres beløbet ikke. Disse vare henlægges i 8 dage og bortskaffes herefter


Returnering af Fødevarer
Varer som er købt kan du altid returnere, dog kan der være fødevarer som ikke kan tages retur jf. Fødevarestyrelses

regler herom, dette vil fremgå ved de enkelte varer. 

 

Anvendelse
Nedestående almindelige lejebetingelser er gældende for al leje af materiel fra udlejning, medmindre andet er specielt aftalt med skriftligt bekræftet af udlejer.

 

Fortrydelsesret
En lejeaftale er bindende, dog har du altid 14 dages fortrydelsesret. Denne bortfalder dog i tilfælde
hvor bestilling afgives under 14 dage før leje start. ønsker du at afbestille din ordre betaler du 50% leje.

 

Ansvar
Så længe det lejede befinder sog hos kunden, er denne ansvarlig for enhver skade, der på føres dette, ligesom kunden bære risikoen ved det lejedes bortkomst. Kan reparation udføres, sker dette ved lejers foranstaltning for kundens regning. Ved Bortkomst og ikke reparerbare skader erstattes til fuld-og ny værdi. Udlejer er ikke ansvarlig for personskade eller skade forvoldt af det lejede.

 

Afbestilling
Ved annullering af lejeaftalen inden 8 dage for aftalt levering betales halve leje,ellers det fulde beløb.

 

Særligt
Alle lejede effekter returneres i rengjort stand, hvis ikke andet er aftalt. Borde, stole og pakkemateriale må ikke udsættes for fugt ogregn. Det lejede skal sorteres og samlet på et sted ved returneringen.



Leveringforhold

I tilfælde af strejke, lock out eller ande arbejdsstandsning, krig, brand, statslige indgreb eller andet force majeure, som forhindrer eller i væsentlig grad vanskeliggøre levering af materiallet, udsættes levering uden ansvar og udlejer, så længe den pågældende tilstand vedvarer. Forsinkes eller forhindres levering på grund afde nævnte forhold, er lejer berettiget til at hæve aftalen, såfremt forsinkelsen er væsentlig for lejer.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Holstebro Udlejning ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.holstebroudlejning.dk er Holstebro Udlejning ApS.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: holstebroudlej@gmail.com

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mail: holstebroudlej@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.04.2019

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hent fortydelsesformular (ret til og gem som PDF)