LEJE Betingelser

Holstebro Udlejning ApS
Gartnerivej 35
7500 Holstebro
Danmark
CVR-nr.: 40105476

Mail: holstebroudlej@gmail.com


Bestil bare din ordre idag, du betaler først ved afhentning


Betaling:

MobilePay: 523903
Kontanter


Bank: VestJysk Bank
Reg. nr.: 7600
Konto nr.: 1805449

 

EAN-numre
Mulighed for at handle med det offentlig hvor man bruger Ean-nummer. dog opkræver vi 25,00 kr ex. moms pr. faktura vi sender til det offentlig

 

Firma Konto
Er du en virksomhed som handler ved os har I mulighed for at opretet en Konto, og få tilsendt maåndlig faktura.


 

Leje af udstyr hos  Holstebro Udlejning

  • Alle vores priser er inkl moms
  • Du betaler først ved levering eller afhentning på vores lager

Lejebeløbet med tillæg af omkostninger ved transport og moms erlægges kontant ved returneringen, hvis ikke andet er aftalt på forhånd.

 


Lejeperioden
Afhenter du selv, så skal de ske indenfor vores kontortid mellem 14:00 til 16:00 fredag - Andet kan aftales.
(weekender og helligedage LUKKET)

HUSK: Stole skal transporteres stående i lukket bil/trailer


Har du brug for udstyret i en længere perioden laver vi gerne et tilbud til dig.

Priser i denne prisliste/faktura er gældende for én gangs brug. Skal det lejede bruges Lørdag, vil det typisk blive leveret fredag og afhentes mandag. Modtager vi ikke de lejede effekter retur rettidig, opkræves ekstra leje.

 

 

Ved leverer og afhenter I udstyret

I det omfang det er muligt, vil vi gerne levere dagen før og hente igen dagen efter.

Det samme gælder ved selvafhentning.

 

Transport Levering/Afhentning
Vi kan også aflever og afhenter, se pris afstand på billedet nedunder - eller kontakt os for en spris: Mobile: 2515 5506 | Mail: Holstebroudlej@gmail.com
Se levering priserner - HER

 

 

Levering og regler omkring modtagelse

Ved Levering af udstyr skal kunden stille med en mand som kan hjælpe med at løfte ved f.eks leje af (Softice – Slushice maskinen – stole – bord)

Holstebro Udlejning, lever kun udstyr til hoved døren. ønsker du vi skal løfte udstyr op at trapper m.m. kommer der ekstra omkostninger på. f.eks levering på 1 sal. 350,- 2 sal 500,- 3 sal 675,

 

 

Forsikring af udstyr m.m

Du og dine gæster er typisk personligt forsikret så det er sjældent og tegne ekstra forsikring, dog kan du altid sprøger dit forsikring selvskab for mere info hvordan du er forsikret. under hele leje perioden hæfter du for det lejet at det virker som det gjorde ved modtagelse. vi tester altid vores udstyr før udlejning

 

 

Anullering
Der kan annulleres op til 14 dage før uden beregning*
*gælder ikke ved Telt udlejning ved sæson (April, Maj og juni måned, der er det bindende)

Derefter reducere 50% af beløbet under de 14 dage.
Der KAN IKKE annulleres efter de 7 dage ved store lejeprodukter som Telt, Softice, partymaskiner, vogne mm.
- Dog er det tilladt at regulere antal af service up til 2 dage +/- 10 personer.

 

 

Returnering af Fødevarer
Varer som er købt kan du altid returnere, ved uåbnet stand, dog kan der være fødevarer som ikke kan tages retur jf. Fødevarestyrelses

regler herom, dette vil fremgå ved de enkelte varer. 

 

 

Anvendelse
Nedestående almindelige lejebetingelser er gældende for al leje af materiel fra udlejning, medmindre andet er specielt aftalt med skriftligt bekræftet af udlejer.
 

Ansvar
Så længe det lejede befinder sog hos kunden, er denne ansvarlig for enhver skade, der på føres dette, ligesom kunden bære risikoen ved det lejedes bortkomst. Kan reparation udføres, sker dette ved lejers foranstaltning for kundens regning. Ved Bortkomst og ikke reparerbare skader erstattes til fuld-og ny værdi. Udlejer er ikke ansvarlig for personskade eller skade forvoldt af det lejede.
 

 

Særligt
Alle lejede effekter returneres i rengjort stand, hvis ikke andet er aftalt. Borde, stole og pakkemateriale må ikke udsættes for fugt ogregn. Det lejede skal sorteres og samlet på et sted ved returneringen.


Leveringforhold
I tilfælde af strejke, lock out eller ande arbejdsstandsning, krig, brand, statslige indgreb eller andet force majeure, som forhindrer eller i væsentlig grad vanskeliggøre levering af materiallet, udsættes levering uden ansvar og udlejer, så længe den pågældende tilstand vedvarer. Forsinkes eller forhindres levering på grund afde nævnte forhold, er lejer berettiget til at hæve aftalen, såfremt forsinkelsen er væsentlig for lejer.
 

 

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Holstebro Udlejning ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.holstebroudlejning.dk er Holstebro Udlejning ApS.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: holstebroudlej@gmail.com

 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mail: holstebroudlej@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.04.2019

 

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular (ret til og gem som PDF)